Liity Jäseneksi

Porin Uimaseuran varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jokainen seuran uimari liitetään automaattisesti seuran jäseneksi. Jäsenmaksu ei sisälly harjoitusmaksuun, vaan laskutetaan uimareilta keväällä. Mikäli vanhempi haluaa liittyä seuran jäseneksi, voit ilmoittautua osoitteeseen info@porinuimaseura.fi.

Kannattajajäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö tai yritys tai yhteisö maksamalla vuotuisen kannattajajäsenmaksun. Kannattajajäseneksi voit ilmoittautua osoitteeseen info@porinuimaseura.fi.

Varsinaiset ja kannatusjäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus.

Vapaajäseneksi yhdistyksen kokous voi hyväksyä seurassa toimivat valmentajat ja ohjaajat. Vapaajäsenellä on läsnäolo- ja puheoikeus, mutta ei äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

JÄSENMAKSU:  lapset/nuoret ( alle 20v.) 15€/vuosi, aikuiset 20€/vuosi

KANNATUSJÄSENMAKSU: 50€/vuosi