Hyppää altaaseen! Tule valmentajaksi Porin Uimaseuraan. 🏊‍♀️

Haemme porilaisen uintiurheilun erikoisseuraan kaudeksi 2024–2025 valmentajia ja ohjaajia opetusaltaaseen, sekä tekniikka- ja kilparyhmiin. Tervetuloa mukaan jatkuvasti kasvavaan ja kehittyvään seuraan! Vapaamuotoiset hakemukset ja lisätietopyynnöt osoitteeseen: info@porinuimaseura.fi

Uudeksi uimariksi ilmoittautuminen

Aloita uusi harrastus »

Mukana antamassa nostetta

ImageImageImageImage

Liity jäseneksi seuraan

ImageImageImageImage

PUS

Porin Uimaseura ry, paikallisille PUS, on porilainen vuonna 1908 perustettu kilpauintiseura. Seurassa ui vuoden 2024 alussa noin 200 uimaria eri ikäluokissa. Ryhmät jakaantuvat kilpa-, harraste, tekniikka-, vesiralli- ja opetusaltaan ryhmiin.

Seura tarjoaa uimaopetusta uinnin alkeista kansainväliselle huipulle asti. Tasojärjestelmä mahdollistaa uimarille omaa tasoaan parhaiten hyödyntävän ryhmän.

Seurassa ui myös olympiamitalisti Matti Mattsson, valmentajanaan seuran päävalmentaja Eetu Karvonen. Matti voitti Tokion olympialaisissa 200m rintauinnissa pronssia SE-ajalla.

Yrittäjä

Haluatko tukea porilaista kilpauintia? Siihen sinulla on mahdollisuus ostamalla mainostilaa keskustan uimahallin isolta valotaululta tai ostamalla mainostilaa seuran nettisivuilta.

Lisätietoa
Esa Vaurio, puh. 040 515 2776
puheenjohtaja@porinuimaseura.fi

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Matti Mattsson uinnit 2024💙

#mattimattssonuinnit #pus

Matti Mattsson uinnit 2024💙

#mattimattssonuinnit #pus
Porin Uimaseura

Huomenna historian kolmansissa Matti Mattsson uinneissa nähdään kilpailemassa jopa 55 Porin Uimaseuran uimaria! Tul ny hallil seuraa kisoi🔥😍

AIKATAULU
🕚 jakso 1 klo 11:00
🕠 jakso 2 klo 16:30

TERVETULOA!😎
🎫 pääsylippu 5€
🎫 alle 15-vuotiaat ilmaiseksi

#pus #mattimattssonuinnit #2024

AIKATAULU
🕚 jakso 1 klo 11:00
🕠 jakso 2 klo 16:30

TERVETULOA!😎
🎫 pääsylippu 5€
🎫 alle 15-vuotiaat ilmaiseksi

#pus #mattimattssonuinnit #2024
Porin Uimaseura

Suomen Olympiakomitean hallitus kokoontui eilen 21.3. ja vahvisti huippu-urheiluyksikön tekemät toiset olympiavalinnat Pariisin olympialaisiin.

Porin Uimaseuraa edustava Matti Mattsson on nimetty Pariisin olympiajoukkueeseen! 🔥 Mattsson alitti olympialaisten A-rajan 200 metrin rintauinnissa Dohan MM-uinneissa helmikuussa ajalla 2.09,15. 💪🏻

Kesäolympialaiset kilpaillaan Ranskassa, Pariisissa 26.7.–11.8.2024. Uinnit käydään 27.7-4.8.2024.

SUURET ONNITTELUT valinnasta Matti Mattsson! 💙

#PohjoisenTähdet #Paris2024 #uinti #swimming | Porin Uimaseura |